Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Peer konzultanti jako prostředek ke zvládání krizí při práci u Policie ČR
Hanušová, Karolína ; Hudcová, Eliška (vedoucí práce) ; Macek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce Peer konzultanti jako prostředek ke zvládání krizí při práci u Policie ČR se zabývá tím, jakým způsobem pomáhají peer konzultanti policistům v krizi. V teoretické části práci je přiblížena problematika krize, její příčiny, typologie, průběh a jsou zde předestřeny možnosti pomoci v krizi. Je zde představena Policie ČR a náležitosti a specifika práce policisty, kdy je pozornost věnována s ní spojené zátěži. Práce se dále věnuje možnostem psychosociální pomoci v krizi, které jsou policistům dostupné v rámci Policie ČR se zaměřením na jednu z těchto forem, kterou je peer support systém - podpora peer konzultantů. Navazující výzkum byl proveden s pomocí polostrukturovaných rozhovorů s deseti policisty, kteří působí jako peer konzultanti v rámci Krajského ředitelství policie Praha. Výzkum mapoval, jaká je role peer konzultantů při pomáhání policistům zvládat krize, v jakých krizích se policisté na peer konzultanty obrací, jaký je postup jejich pomoci a proč se policisté obrátí právě na peer konzultanty. Práce přinesla hlubší vhled do způsobu pomáhání peer konzultantů i dílčí poznatky ohledně peer support systému.
Vzájemná kolegiální podpora v programu Začít spolu
Poukarová, Zuzana ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vzájemné kolegiální podpory v programu Začít spolu. Zkoumá, jakým způsobem je tato podpora realizována na vybrané inovativní škole. V teoretické části popisuje profesní rozvoj učitele, vzájemnou kolegiální podporu, mentoring v učitelství a kvality mentora. Zaměřuje se na vzdělávací aktivity organizace Step by Step ČR. Výzkumná část popisuje pomocí případové studie realizaci kolegiální podpory, zejména ve formě mentoringu. Tato metoda výzkumu je založena na zúčastněném pozorování, hloubkových rozhovorech, dotaznících, analýze materiálů a videa. Formou metaforického přirovnání je vytvořen portrét mentorky, který líčí její styl práce. Dále jsou popsány jednotlivé formy kolegiální podpory a její přínosy či možná omezení. Klíčová slova Kolegiální podpora, profesní rozvoj učitelů, program Začít spolu, mentoring v učitelství, mentorský vztah
Meziškolní hospitace jako forma kolegiální podpory učitelů
Garguláková, Alena ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se ve své teoretické části věnuje možnostem profesního rozvoje učitelů na 1. stupni základních škol. Těžiště je kladeno na formy kolegiální podpory učitelů, s důrazem na meziškolní hospitace, jakožto praktický rozvoj učitelů přirozeným způsobem. Představen je zde také projekt kolegiální podpory v inovativním programu Začít spolu, který již na mnoha školách funguje. V části empirické bude představen projekt kolegiální podpory učitelů, do kterého se zapojili učitelé z různých typů škol, a kteří se zúčastnili meziškolní hospitace. Prevýzkumem byly polostrukturované rozhovory o očekávaném průběhu, následně proběhl experiment, který byl při zaznamenaných rozhovorech zhodnocen a zanalyzován. Podpůrným prostředím byly webové stránky, které vznikly pro tento účel. KLÍČOVÁ SLOVA kolegiální podpora, profesní rozvoj, spolupráce učitelů, standard kvality učitele, supervize, mentoring, učící se komunita, hospitace
Vzájemná kolegiální podpora v programu Začít spolu
Poukarová, Zuzana ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vzájemné kolegiální podpory v programu Začít spolu. Zkoumá, jakým způsobem je tato podpora realizována na vybrané inovativní škole. V teoretické části popisuje profesní rozvoj učitele, vzájemnou kolegiální podporu, mentoring v učitelství a kvality mentora. Zaměřuje se na vzdělávací aktivity organizace Step by Step ČR. Výzkumná část popisuje pomocí případové studie realizaci kolegiální podpory, zejména ve formě mentoringu. Tato metoda výzkumu je založena na zúčastněném pozorování, hloubkových rozhovorech, dotaznících, analýze materiálů a videa. Formou metaforického přirovnání je vytvořen portrét mentorky, který líčí její styl práce. Dále jsou popsány jednotlivé formy kolegiální podpory a její přínosy či možná omezení. Klíčová slova Kolegiální podpora, profesní rozvoj učitelů, program Začít spolu, mentoring v učitelství, mentorský vztah

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.